torsdag 10 maj 2012

V. 19


Jag valde Jocke för att han är cool och kan göra coola tricks på snowboard. När han ska göra något som inte ens han har bestämt gör han det ändå till 100 %. Jag tycker att Jocke är häftig men skulle inte vilja vara vän med honom för att jag är inte intresserad av snowboard. Hittills har handlingen utspelat sig i skolan, hemma hos Noa och på Koängsbacken. Jag tror att det är kväll och dag när handlingen utspelar sig. Mitt citat-tanke är " Hela natten hade de haft sina lurar i öronen." jag fattar inte hur du kunde sova med massa fågelljud i öronen hela natten. Jag undrar varför de vill träffa fågelskådartjejer för Noa, Jocke och David gillar ju att åka snowboard. Jag tror att killarna kommer att bli ihop med fågelskådartjejerna. Orden som jag undrar över är: sedvänja, snitsla, detfannsingetmer

1 kommentar: