torsdag 10 maj 2012


Jag har valt ut Alva, Alva har blond  fint hår och ögon lika vackert  som havet hon har långt hår som är plat. Alva går i 3. Alva är blyg och prata inte så mycket hon och jag skulle nog inte vara vänner för jag tror att jag skulle prata sönder henne och vi har inte så mycket intresse av varandra.
Jag har inte kommit så långt men det är i skolan och hemma oss en som heter Daniel det är på natten och dag det ut spelar sig. 
Det utspelar sig  ny tid.

"Att lite kladd blir det, men kanska snyggt" Sida 10 men jag undrar hur kan det vara snyggt med lite kladd. Jag undrar över hur man kan komma på en sona här böcker men jaja.
Jag tror det kommer att hända att Daniel och en som heter Filipa kommer att göra slut. 

Lisa jag har inga svåra ord i boken så jag har typ inga men det kommer nog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar