torsdag 24 maj 2012

Jag har läst ut boken Gröna Kråkor.
Frågorna som jag har ställt är: Handlar den här om gröna kråkor? Vad kommer att hända? Är dom ett snowboard gäng? Varför tycker Noa att videon är så cool? Varför dom så gärna vill chatta med snowboards tjejer på datorn? Varför de vill träffa fågelskådartjejer för Noa, Jocke och David gillar ju att åka snowboard? Jag har fått svar på alla frågorna.
Ingen av huvudpersonerna har förändrats.
Jag hade inga förväntningar på denna på boken. 
Jag har en händelse i boken som jag känner igen mig i. Det var när jag skulle ta kort med datorn så tog den kort på min näsa istället.
Mina två beskrivnings ord är: Långtråkigt och Konstig
Mina fråga till författaren skulle vara varför han döpte boken till Gröna Kråkor när den inte handlar om gröna kråkor.
Den här boken fick mig att förstå hur bra man kan vara på att åka Snowboard
;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar