fredag 27 april 2012


Huvudpersonen har blivit riven av en katt och har fått en sjukdom. Det var nere i källaren. Det löste sig när hon åkte till sin moster och fick motgiftet.

Huvudpersonen heter Clara. Hon har svart hår och hon är 12 år gammal.

Miljön är normal. Dom bor i en stad och det är vår.

Jag tycker att boken är bra. För att den är spännande.

Jag undrar inget om boken.

Det är Clara som berättar.

Jag ogillar inga i boken. Jag gillar Clara. För att hon är cool.

Jag tror inte författaren har det för jag har inte kommit så långt.

”De gula ögonen glödde mot mig, klorna borrade sig genom min regnjacka, genom tröjan inunder, ända in på bara skinnet.” Sida 5 Jag undrar om kattens klor når så långt in genom alla klädesplagg. Även om det har hänt mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar