måndag 4 juni 2012

Rött hjärta Blå fjäril.
1.Jag har undrat varför Alva var arg på Filippa// Jag fick svar att Filippa vilde att alva och Love skulle göra slut men det vilde inte Alva.

2. Alva har förändrats mycket för hon är inte så mycket blyg, Hon är bara glad och lite arg på Filippa.

3. Boken stämde som jag trodde, Den handlar bara om kärlek.

4. Jo jag och Alvas syster gillar tårta och vi gillar inte så mycket att läsa men annars fanns det inte.

5. Hej Annika Thor jag har läst en av dina böcker det var rött hjärta blå fjäril jag tyckte inte den var så bra men det är nog för jag inte gillar så mycket kärlek och den var nog kanske för 8-9 år. Jag är 12år så den var inte bra tyckte jag men jag tycker du är en bra författare.

Den här boken fick mig att känna, glad tror jag :-/


//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar