söndag 22 april 2012

V.16

Boken har 37 kapitel, så jag måste läsa ungefär 7 kapitel varje vecka. Bokens titel är Sanning eller konsekvens. När jag kollar på framsidan anar jag att boken handlar om tjejen som är på framsidan. Författaren heter Annika Thor, jag vet inget om henne för det här är den första boken jag har läst med henne. Jag tror att det kan vara en relationsgenre, eller drama om familj, vänner och kärlek. Jag känner mig inte så spänd in för att läsa, jag gillar inte att läsa över huvudtaget så jag vet inte + att jag inte har valt boken själv och då kan jag ha svårt att vilja börja läsa den eller tycka om den. Min 3 frågor: Varför heter boken sanning eller konsekvens? Handlar boken om henne på framsidan? kommer Nora och Sabina bli vänner igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar